نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رفت بوروسیا دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن| امباپه در حسرت فینال؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و پنجم (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدر کماکان در تسخیر آبی‌ها پخش زنده بازی النصر و الخلیج در جام حذفی عربستان+ تماشای آنلاین نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها| خواب آور و بی‌فایده! ویدئو خلاصه بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) همه‌کاره استقلال به‌دنبال مربی خارجی سهمیه خارجی پرسپولیس کاهش پیدا کرد نتیجه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)| تساوی دل‌سردکننده ویدئو خلاصه بازی استقلال و تراکتور در لیگ برتر فوتبال(۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترکیب پرسپولیس برای بازی با سپاهان اعلام شد | بیرانوند در ترکیب اصلی پخش زنده بازی دورتموند و پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین فن دایک در رادار بایرن مونیخ ستاره سابق پرسپولیس مربی تیم ملی شد اوبلاک در لیست فروش اتلتیکومادرید پخش زنده بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر + تماشای آنلاین اعلام ترکیب استقلال مقابل تراکتور پخش زنده بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر + تماشای آنلاین سرمربی برزیلی پرسپولیس جزو ۱۰ مربی گران ایران هم نیست محرومیت اسماعیلی‌فر و تغییر خط دفاعی پرسپولیس مقابل سپاهان اعلام ترکیب تراکتور مقابل استقلال
سرخط خبرها

دردسر بزرگ برای پرسپولیس| بند هجده‌هزاردلاری قرارداد رادووشویچ

  • کد خبر: ۶۹۷۹۱
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۲
دردسر بزرگ برای پرسپولیس| بند هجده‌هزاردلاری قرارداد رادووشویچ
علت دلخوری گران‌قیمت سنگربان کروات مشخص شده و حالا بیش از پیش نگاه‌ها به سمت محمدحسن انصاریفرد، مدیرعامل پرسپولیس در زمان عقد قرارداد معطوف شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دروازه‌بان کروات پرسپولیس در ادامه مصاحبه‌های خود علیه این باشگاه باز هم تأکید کرده به او بی‌احترامی شده است و به پرسپولیس باز‌نمی‌گردد. بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان دوم قرمزها، که این‌روز‌ها در کرواسی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند، پس از خروج از ایران حسابی خبرساز شده و در مصاحبه‌هایش از بی‌مهری مدیران باشگاه در برخورد با او صحبت کرده است. رادو در‌حالی از دست مدیران باشگاه پرسپولیس ناراحت است که این باشگاه همواره بر اساس قوانینی که از ابتدای فصل برای پرداخت مبلغ قرارداد او مرسوم بوده، اقدام کرده است.

 

شنیده‌ها حاکی از آن است که رادو تاکنون ۴۷‌درصد از قرارداد فصل جاری خود را دریافت کرده و به محض بازگشت به تمرینات، ۱۰‌درصد دیگر قراردادش را نیز دریافت خواهد کرد؛ اما گویا مشکل اصلی رادو اختلاف بر سر بند هجده‌هزار‌دلاری آپشن قرارداد این بازیکن است. او که پس از جدایی بیرانوند در ادامه مسابقات لیگ برتر و جام حذفی دروازه‌بان اول قرمز‌ها بود، طِبقِ بندی در قراردادش در صورت رضایت کتبی کادر فنی از عملکردش، باید ۱۸‌هزار دلار به‌عنوان آپشن دریافت کند؛ رضایتی که نه کالدرون در نیم‌فصل اول و نه گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم، نامه آن را امضا نکردند و اکنون این موضوع محل اختلاف باشگاه پرسپولیس با رادوشوویچ است.

 

باشگاه پرسپولیس پیش از ترک ایران توسط رادو به او اعلام کرده بود تا نماینده خود را برای دریافت مطالبات معرفی کند؛ اما او تا‌کنون از انجام این کار خودداری کرده تا به‌نوعی اعتراض خود را به عدم دریافت ۱۸‌هزار دلار آپشن قراردادش اعلام کند. باشگاه پرسپولیس از طریق رئیس هیئت‌مدیره پیگیر بازگشت رادو به تمرینات پرسپولیس است تا او در ۷ هفته پایانی قرمز‌ها را همراهی کند. در صورت بازنگشتن این دروازه‌بان، یحیی مجبور خواهد بود از امیر‌محمد یوسفی بیست‌ویک‌ساله به‌عنوان دروازه‌بان دوم استفاده کند. به نظر می‌رسد رادو با این شرایط به پرسپولیس برنگردد؛ مگر اینکه اتفاق ویژه‌ای بیفتد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->